Top نمک بدن هلو بیوآکوا Secrets

Wiki Article

اگر عادت دارید به طور مداوم با موهای خود بازی کنید، چند روز بعد کراتینه مو خود را کنترل کنید.

​در زمان استحمام مقداری از نمک را کف دست ریخته و به صورت چرخشی روی محل موردنظر ماساژ دهید این کار را تا زمانی که نمک در زیر دستان شما حل شود ادامه دهید.

قابل استفاده برای رفع اسپاسم های عضلانی و درد های ماهیچه ای(به صورت حل شده در آب گرم تشت یا وان حمام و قرار دادن بدن به همراه ماساژ درون آب)

نمک بدن هلو بیوآکوا حاوی عصاره هلو و نمک دریا باعث روشن شدن و لایه برداری قسمت‌های تیره پوست مثل، قوزک پا، زیر بغل، بیکینی، آرنج و هر قسمتی که لک و تیره شده می‎‌شود. این نمک‌ها روشن کننده، مرطوب کننده و سفید کننده پوست شما می‌باشد و با رایحه بسیار خوشبو و معطر خود تجربه ای لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند.

نمک بدن هلو بیوآکوا قابل استفاده هم برای بانوان و هم برای آقایان نیز می باشد. همچنین این محصول ضد حساسیت است و هیچ گونه آسیبی به پوست شما نمی رساند.

روی موهای دکلره شده یا بلوند کار نمی کند. بنابراین، اگر این درمان را برای موهای بلوند خود می خواهید، پس شانسی ندارید.

خانه / مراقبت از پوست بدن / لوسیون بدن / لوسیون بدن هلو بیواکوا

می‌توانید از این محصول برای رفع اسپاسم‌های عضلانی و دردهای ماهیچه ای ( به صورت حل شده در تشت آب گرم یا وان حمام و قرار دادن بدن درون آب به همراه ماساژ بدن) بهره ببرید.

تامین به موقع: این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

خانه/پوست/درمان پوست/اسکراب، ماسک، کرم و ژل پاک کننده و لایه بردار پوست/اسکراب و نمک بدن هلو بیوآکوا

کراتین موجود نمک بدن هلو بیوآکوا از دیجی کالا در این درمان ها ممکن است از پشم، پر یا شاخ حیوانات گرفته شود. شامپوها و نرم‌کننده‌های خاصی حاوی کراتین هستند، اما بیشترین فواید را از درمان‌های آرایشگاهی که توسط یک متخصص انجام می‌شود، دریافت خواهید کرد.

افزودن به علاقه مندی ها مشاهده سریع در انبار موجود نمی باشد

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page